De-a v-aţi ascunselea


Era marti spre miercuri, traiam cu senzatia ca trebuie sa scriu,sa scriu ce?
Poate sa ma dezbrac de sentimente,sa-mi rup cuvintele din maxilar ca apoi sa–mi cos buzele intr-o pecetluire a enigmelor sacadate de mirosul portocalelor si vin fiert, inecat in scortisoara,sa-mi valorific talentul stacnat de boala asta care tocmai au aniversat-o toti prostii(14th.feb).Bine ca am scapat de ea, imi maltrata inima si-mi inlantuia orice forma de compozitie, ma transforma in ceva ce eu nu pot sa fiu sau poate ca gresesc, ceva ce nu  vreau sa devin,deocamdata. Si e bine, e bine cand nu e cu tine si e doar cu mine.Ne intelegem admirabil, eu cu ea si ea cu mine, ne chinuim si ne iubim reciproc, fiecare in felul ei se destainuie in propria forma de supravietuire,ea in mine, eu in ea…
Ne stim de atata timp,dar ne cunoastem atat de putin,atat  de putin si totusi atat de profund.Imi place sa-I simt ritmul cardiac in crescendo,sa-mi tulbure visele cu Feti-Frumosi si Ilene-Cosinzene, greu de atins, dar usor de reprodus,sa-mi traseze cu ale Ei batai neregulate traiectoriile reveriilor mele amplasate pe culmile Everestului.
Mi-e bine cand mi-e rau.Cand imi provoci contractii ventriculare premature(desi eu nu-ti provoc tie) adanc de constrans in intersectia contactelor vizuale indescifrabile,din pacate,pe care mi le interceptezi ori de cate ori ai ocazia, pe care mi le interpretez de o vreme incoace.
Si asa, revenind mereu la vechile obiceiuri,ma redresez,prind  gustul dramatizarii,fac pe victima,si-mi traiesc propriile drame alaturi de buna mea prietena, Inima.Ne miscam pe ritmuri uniforme si purcedem simultan intr-o noua era.Ne delectam si ne-amagim cu vise,ma prind in mecanismul acestui templu sacru si-mi las gandurile sa curga,omogenizand portretizari mintale.Nu exista discrepante,doar opinii diferite incheiate in conflicte interioare nonverbale si atenuate de versuri in surdina.

Acum mi-e cel mai rau si cel mai bine,cand scriu despre tine caci fluturii mei zboara prin vene,si nu prin stomac.


Hello? Hello?

C-can you hear me?

2 comentarii: