Când subconştientul devine conştient


Plouase toata ziua si era frig. Il simteam in articulatii ,dar nu ma interesa ca doar deh …suntem tineri si nu ne pasa. Pe calul meu negru de ce sa-ti pese? Te duce ca prin vis in lumea de nicaieri .Densitatea adrenalinei ti se scurge prin ochi si vezi numai ce vrei tu sa vezi ,ca de simtit nu se prea poate vorbi,esti cam paralizat de actul in sine ,deci se doar prea poate simti pe pielea fiecaruia.
Cum spuneam, nu aveam nici cea mai fragila idee incotro m-as indrepta ,de un lucru eram sigura  sau cel putin pe aproape :oriunde,cat mai departe de cimitirul de amintiri.
As fi putut sa mai merg,dar nu , m-am intors (ti am zis ca nu eram pe deplin constienta de ceea ce fac).
Galopand prin frunze violate,micul meu monstru le facea sa para rupte parca dintr un film 3D. Venea iarna,as fi vrut sa m-arunc in bratele cuiva sa ma incalzesc ,dar nimeni nu ma astepta in bucatarie,fumand o tigara nervos sau macar suparat.
Si atunci ma apropii de scrumiera si tac, iau scrumul si-l arunc pe geam apoi meditez si ma prefac in ceva abstract cand dau cu ochii de o bucata de hartie pe care scria mare ~PLEC~.Banuiam unde se ascunde si am plecat dupa el infasurata in ceva sumar ,grabita parca sa nu-l pierd.Motorul patrula printre celelalte carapace iar in cateva secunde ma vad ajunsa la destinatie.
Evident,era acolo sus,facand avioane din hartie care decolau de pe bloc.Ma fascina intotdeauna cand il priveam asa, iar ploaia abia incepea.M-am repezit si l-am strans indulgent in brate.Fata ii radia de surprindere si fericire,eclipsand norii de deasupra crestetelor noastre.
Saliva,rasuflari,atingeri pe cerul electrizat si coapse,abdomen,gatlej pe smoala,inghetat.O mana-si plimba prin scalpu-mi ras iar celelalate falange imi ocroteau nurii alunecosi,reci si fragezi.Ne mixam prin furtuna si ne iubeam odata cu fulgerele si tunetele.Zeii ne erau martori la o cadere in etern.

Soarele curgea peste mine in cascade si m-am trezit.Patul era intact.Adormisesm si visasem pe jos imbratisata de-o sticla de vodka.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu