Eu nu mint niciodata,doar atunci cand e nevoie


Am purtat o inimă nocturnă din care iubeam
până când un vis îmi arăta sfârşitul
şi atunci plecam,
dar nu vroiam
si ramaneam
si peste zi cu aceeasi inima nocturna
ce se ardea cand mai zarea prin ea lumina
si astepta sa treaca o vesnicie pe pamant
ca sa si revada pentru o clipa ce nu vazuse de demult
si a vazut:
cutite si sageti de foc
prinse  pe toate-n suruburi la un loc
iar tu ,dragule, care citesti
sa nu cumva sa ma  bocesti
caci urmele de foc le-am bandajat
si n-au durut , le-am creionat
in vise pastelate, acoperite cu straturi parfumate
si inchegate in AND-ul inrosit de rana ce n-a  izbavit
a trece prin arterele vecine sa scape de inchisorile  straine.
O, dulce si firava alinare de cuvinte
esti ca un leac pentru-ale noastre inimi frante
sau cel putin un anestezic potrivit
caci anestezistul nu m-a mai primit
s-adorm cu el p-acelasi ritm de muzici imbinate
ce ma salvau de mintile incetosate
si uite-asa
 ma aducea
 in starea de neinteles
cu sentiment boem si foarte pe-nteles
imi ‘explica’ tot ce dorea
iar eu…
iar eu voi deveni muta si nu voi fi una  cu el
nici acum,nici mai tarziu,
ci poate cand inima nocturna va adormi adanc crescandu-i aripi ca de plumb 
si poate atunci te voi iubi caci deocamdata imi esti drag pentru ca nu sunt a ta iar tu nu esti al meu.

(demult, tare demult.)

Un comentariu: